Khamis, 13 Mei 2010

RESTORAN ARAB ALRAWSHA

Kali ini aku mencuba makan makanan Arab di Restoran Al-Rawsha....memang best makannya.....dan banyak betul pilihan menu yang sungguh menyelerakan.....  harganya pula agak berpatutan......boleh ler aku masukkan restoran nih dalam list restoran Arab yang aku gemari selain daripada Restoran Saba' di Setiawangsa dan Cyberjaya dan juga Restoran Al-Diafah di Sri Petaling..

Al-Rawsha Restaurant
No. 78, Jalan Damai
Off Jalan Ampang
55000 Kuala Lumpur
Tel: 03 - 2143 9151
Website: www.al-rawsha.com

Aku nih memang suka makanan Arab...pantang dengar ada restoran Arab....mesti aku pergi punya.....apa lagi kengkawan....jom ler kita serbu.... 

Ini tempat makan Arab style...... 






My favourite - Mahalabia (puding susu) 



Must try - Lamb Madghut (top menu) 



Aku try Chicken Mandy.....best  

Tiada ulasan: